Mycket jobb med nytt bolag!

Hjälpt Jessica att shoppa möbler och massa annat till Balans
kontor i Huddinge senaste månaden. Blivit några turer till
IKEA och en sväng till Heron City för att inhandla
elektronik samt ärenden i Huddinge centrum.
Jag testar handtorkaren på Heron City's toalett.
Handlar mat med Jessica i Huddinge centrum.


Jessica och jag fixar min alldeles egna nyckel till Balans kontor!


Vinkade av pappa Rasmus på centralen förra veckan. Han skulle till
Sundsvall med jobbet och jag drog direkt vidare till mitt jobb!


Första bilden på mig och Jessica på Balans kontor!


Jag är Balans växeltelefonist och vikarierande jobbansökningsgranskare.

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja jag kan tänka mig att hon kör med dig! :)

2011-01-04 @ 00:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0