Just ja...

...en blogg har jag ju också. Mycket ska man tänka på, får försöka sammanfatta de senaste veckorna med det här inlägget. Nu har jag sagt hejdå till vintern och har helt ställt in mig på sommartid. För er som inte känner mig, ÄLSKAR jag sommaren. Värmen och inge grus eller snö i lägenheten (min rulle drar in en del).


Morgonsolen ligge på bra ute på min balkong,
njuter av en god frukost innan jobbet.



Känner mig som en av grabbarna i bygg-gänget.
Kanske skulle passa mig att jobba i gruva?


Besökte bygget av citybanan helt på eget initiativ. Såg en liten lapp i stan om att det var öppet hus att kolla in i bygget inne i berget. Ett uppdrag för mig, tänkte jag! Dom välkomnade mig med festisar, korv och en snygg bygg-utrustning för att vara säker under marken :-)

Sen till gårdagen, firade Valborg i Svedmyra tillsammans med några jobbarkompisar. Susanna, Gustav och Maria. Vi köpte lotter, vann tyvärr inte alls. Men jag brukar alltid chansa och slå till på allt från bingolotter till frågor på Tvn.


Gudrun busar med mig som vanligt (Gustavs assistent).

Nu ska jag unna mig en lördagsbulle framför TVn, trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hopp i vårsolen!



Jag är jätte nyfiken och fundersam över hur du skriver dina inlägg i bloggen...

hjälper en assistent dig att skriva, eller har du toppmoderna grejer som du sköter själv?



Ha det bäst! kramis

2010-05-02 @ 13:32:27
Postat av: Pelle

Hej Sara!

Jag får hjälp av min assistent som skriver åt mig, jag dikterar och så hjälps vi åt med innehållet. Det är jättekul! Har vi träffats nån gång? Nyfiken på vem du är, och tyckte det var kul att du kommentera i bloggen!



Kram Pelle :-)

2010-05-02 @ 17:52:48
URL: http://rullstolspelle.blogg.se/
Postat av: Sara

Aha, okej. Ingen magisk utrustningen som nästan ingen förstår sig på alltså. haha det kanske är lika bra!

Grymt bra jobbat att du lägger upp så mycket bilder, det gör det hela 100 gånger roligare att läsa! =)



Nej, vi har inte träffats...

Sara heter jag (Fantomen i andranamn, det är sant, hur puckat det än låter :P ) 19 årig tjej som just nu pluggar till idrottspedagog, på fritiden tränar ja karate och spelar trummor =) jag blev medlem/arbetssökande på JAG's hemsida för någon vecka sedan, och där såg ja en länk till din blogg.. så nu har jag börjat följa dig och din blogg. ja gillar den verkligen!



somsagt, spännande bilder och läsning.

kramis

2010-05-03 @ 18:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0