Kungabröllopet

Vaknade upp igår och kände att jag var glad över att vara stockholmare. Här händer faktiskt allt det roliga när det kommer till kritan fast det är lätt att glömma bort och tro att gräset är grönare någon annanstans. Jag älskar när det händer saker, mycket folk och vimmel. Det tror jag de flesta som känner mig vet. Därför var dagen igår superkul! Firade Viktorias och Daniels bröllop i stan.


Träffade många bekanta, här Ann som man stöter på då och då.


Taggar upp med flaggor innan "showen" börjar.


Bakom alla människorna åker dom förbi i hästvagnen, såg tyvärr inte
så mycket men det var kul att höra allas jubel.



Drack självklart lite champange dagen till ära.


SÄG JA!


Och det gjorde dom också, fint tycker jag!


Kånkar mig upp till puben som visade sig vara omöjlig att ta sig in i
iallafall. Men inte gjorde det mig nått, inget stoppar mitt glada humör.

Synd att det lär dröja länge till nästa bröllop, får hitta på någonting annat att fira.

Åker till Dalarna över midsommar, kommer med en uppdatering då.
Ha en bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0