Allsångspremiär och varma dagar

Idag känner jag mig väldigt solbränd. Har jobbat på hårt senaste tiden.
Sen midsommar sist ni hörde av mig har jag haft semester, sett allsång och bara haft det skönt. För nu blir det jobb och allvar en vecka framöver på Gotland. Men mest kul hoppas jag!


Har varit på Allsången en herrans massa år, alltid lika bra tycker jag.


Linda tog bilen ner från Dalarna och följde med på Allsången. Här med
hennes gulliga assistenter i väntan på att det börjar.


Gjorde Gröna Lund hela dagen igår, var sugen på vin men åt mest glass.
Avslutade kvällen med John Fogerty, här på scen.



33 grader skulle det vara idag, bäst att undsätta sig innerstaden så
jag drog ut till Gudö på en fika och lite strandraggning, hääärlligt...

Upp med tuppen imorn, till och med innan tuppen. 05.45 kommer Taxi 020 och hämtar mig med mitt bagage. Nynäshamn - Gotland sen en vecka med Emma, kompisar, jobb, JAG och politiker.

Vill ni ha koll på mig så spana in mig live på www.funkisbyran.se/live

Önska mig en trevlig vecka, det är jag värd!
Pelle


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Klart vi önskar dig en trevlig vecka Pelle!!

Kram från oss i Piteå

2010-07-03 @ 23:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0