Allsång & Spårvagnspremiär

Började tisdagen med några timmar på JAG. Lunch med Jessica,
sedan drog jag ner till Norrmalmstorg för att ta spårvagnen till
Skansen, där det var Allsång.

Missade spårvagnen precis, men strax därpå dök en av de nya
Spårväg City-spårvagnarna upp och jag fick åka med, trots att de egent-
ligen inte plockade upp passagerare då de bara var ute och teståkte.



Spårväg City öppnas inte förrän 23 augusti, så det var extra kul att
just jag blev först att provåka och testa tillgängligheten.


På Skansen satt jag och chillade i några timmar i solen med Solveig,
Carina och Sara. Äntligen har jag börjat få färg på överarmarna också.
Kom ju hem från Mallis med världens bondebränna =)
Tur i oturen dock att mina fötter klarade sig i år.
Ifjol på Rhodos brändes de ju rejält.



Uppträdde gjorde Timoteij, Darin, Kikki Danielsson, Movits
och Rednex som nu kallar sig Cotton Eye Joe Show.


Jag stötte på många bekanta, bl.a. min gamla assistent Andrea:


Imorgon blir det utflykt till Waxholm och på kvällen teater i Österåker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0