Turbulent liv!

Ojojoj va mycket saker som händer just nu i mitt liv, jag känner mig alldeles kokobello i huvudet.
Idag vick jag ett brev som jag fick hämta på postombud, där stod det att min biologiska mamma har gått bort och att jag var kallad till bouppteckningen efter henne. Jag blev alldeles paff! Eftersom jag inte har vuxit upp med min mamma eller träffat henne på väldigt länge så kändes det inte så sorgligt, men det känns svårt att veta vad man ska känna. Just nu känner jag mest förvåning. Jag hoppas att hon får träffa min pappa som redan är upp i himmelen. Vila i frid lilla mamma.

Vidare har jag fått ett svar på mitt mail till Skansen där jag skrivit och frågat om dom inte kan handikappsanpassa toaletterna med tex. en lift i taket. Birgitta Jansson på Skansen svarade och sa att hon skickat vidare mitt brev till deras byggnadsavdelning. Vi får se om det verkligen händer nåt. 

I kväll jobbar jag på JAG, det ska bli fest med temat "Fransk afton", det blir skoj.

Kram fråm Pelle

Kommentarer
Postat av: Ida Spånberg

Vad ledsamt att din biologiska mamma gått bort, känslor är ju lite konstiga, dom lever sitt eget liv. Många kramar Ida.

2009-05-27 @ 10:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0