Funktionär på Rullstolsrally

11.45 var jag på Sergels torg för att anta mig uppgifter inför Rullstolsrallyt. Jag fick jobba som "vägledare" på Norrlandsgatan. Vinkade över alla deltagarna på rätt sida vägen. Dom var 10 som skulle genom stan på snabbast tid. Jag fick en orangelysande tröja så ingen kunde missa mig. Hoppas det blir ett nytt rally nästa år, var mycket folk som kom och kollade.


Redo sticka ut på stan och jobba.

I övrigt en härlig lördag med fint väder. Man måste ju passa på att njuta av sommaren så länge den är kvar.
Tog en promenad upp på Skinnerviksberget ett stenkast ovanför mig. Stenigt och brant uppför och stup nedför. Jag hade en svettig assistent men jag var nöjd. Som jag brukar säga: Allt går om man vill! Man ska alltid se hinder som utmaningar och ge sig an dem, visst? 
Drack en kall öl och tittade på solnedgången och den fina utsikten.


Vilken utsikt högst uppe på berget.

Vi hörs! God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0