Fryshuset premiär!

Sitter på Sirius och håller koll på alla chaufförer som är ute och kör i den galna innerstadstrafiken.
Snart kommer trappklätts-Robban och kör ner mig till Fryshuset. Där är det FUB-dans ikväll, premiär dessutom! Ska bli kul att träffa alla efter sommaren igen. Fika och svänga mina små lurviga till något schysst band som spelar.


Surrar med min trogna kollega, Helene.

Imorn ska jag på rullstolsrally i stan, dock inte delta. Kommer jobba som funktionär, inte så bra betalt med en smörgås får man och det räcker gott och väl! 

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Hanna Östrén

Hej Pelle! Jag och David ska på Fryshuset den 11:e, ska du dit då?

2009-08-31 @ 18:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0