Nu kör vi!

Första blogginlägget!

Upptagen dag. Efter frukost och lite jobb på JAG körde Robban mig till
Hjälpmedelscentralen i Älvsjö. Mitt struliga nackstöd behövde fixas.
Efter en timmes väntan fick jag tillbaka min vän, med fixat nackstöd!

Robban körde oss från HMC till Sirius. Varken Fredrik eller Helene är här idag,
men det spelar ingen roll, för jag har något att se fram emot.
Vid 17-tiden kommer Robban igen och skjutsar mig till Kistamässan.
Där blir det middag med min assistent John. Runt 19 dyker Fredrik upp
och tillsammans ska vi se Jeff Dunham uppträda. Ni vet, han som gjort sig
känd med Achmed The Dead Terrorist på Youtube.

Bilder från kvällen kommer så småningom. Håll ut!

Kommentarer
Postat av: Hanna Östrén

Hej Pelle! Vilken fin blogg du har, jag gillar färgen!

2009-04-09 @ 10:59:06
Postat av: Emelie Felderman

Hej Pelle!



Jag vill bara titta in, önska dig en riktigt glad påsk och berömma din fina blogg!

2009-04-09 @ 12:30:51
URL: http://www.soderbona.se
Postat av: Pappa Rasmus

Vilken fin blogg lilla Pelle plutt!!!



Puss å gla påsk!



Camilla hälsar massor till Super-Pelle

2009-04-09 @ 12:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0