Kursvecka

Den här veckan är det kursvecka på JAG stiftelsen där jag jobbar som kursvärd. Min arbetskompis Solveig har brutit tummen i en bildörr och därför får jag  jobba på lite extra. Koka kaffe och plocka disk. Men det gör inget för Solveig är jätte gullig. I går var jag på dansklubben Nacksvinget där det dansades bugg till Live musik, det var jätte mycket folk. Stackars Solveig fick tyvär inte dansa för sin tummes skull. Nu ska jag gå till jobbet, jag är på strålande humör jämfört med i går kväll då jag var sur som en ättika för att rullstolstaxin var försenad. puss på er alla.

Kommentarer
Postat av: John of Kungsholmen

du får ta och styra upp särskrivningarna, gubben...

2009-04-17 @ 23:50:02
URL: http://djonipony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0