I kväll är det Arvingarna som gäller

I dag blir en kort dag på jobbet, för min kompis Linda med sina assistenter Mikaela och Sandra kommer till mig halv tre. Vi ska se Arvingarna på fryshuset i kväll, det kommer vara tjockt med folk. Jag gillar dem mycket och Linda älskar dem. Det blir lite trångt i min tvåa med mig, Linda och tre assistenter men det kommer bli kul ändå.
igår var det fult upp på jobbet, jag var kursvärd för två kvällskurser och hade hand om både fika och att öppna porten. Puh...
puss och kram till er alla fråmn Pelle Plutt

Kommentarer
Postat av: Assistent-John

Var det "fult upp" på jobbet? Vem var det som var så ful? =)

2009-04-22 @ 14:19:16
URL: http://djonipony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0